onsdag 24 augusti 2011

Se sån stil han har !


 När man nu är hemma om dagarna för att vila foten så känns det faktiskt ganska lyxigt att kunna ta sig en surf-runda då och då . 

Idag fastnade jag för Kate Moss make Jamie Hince som verkar vara den där coole typen som inte alls verkar bry sig hur han ser ut, men i själva verket har stenkoll. Den typen tror jag att jag gillar mest , den nonchalante rockbohemen .Kanske för att den typen ligger så långt ifrån min egen man. Han går helst omkring i underställ om vintern , och sommartid i byxor som blir till shorts . Hans stil ligger som sagt ljusår ifrån Jamie's. You can't always get what you want , tror jag visst Mick Jagger sjöng.

Halsduken verkar vara en favorit och de lite halv shaviga mocka bootsen som klämts in under byxbenen. På sista bilden ser det dock ut som han bytt till ett par lite stiligare boots dagen till ära.
  
Tänk att en en gång så fick rocksmusikern sin stjärnmodell . Hoppas nu det coola paret lever lyckliga tillsammans i hundra år!





Årets snyggaste brudpar på stjärnhimlen enligt mig!

3 kommentarer:

  1. Ja vi kan ju alltid hoppas att de gör det, känns dock som många av dem skiljer sig kort därefter- fyy så neggo jag är nu...hmmm. Lycka till det behöver dem

    SvaraRadera
  2. Hm..tror det bara är jag som inte alls gillar dem. Tycker de ser nerdrogade ut, speciellt Kate. Men hoppas att så inte är fallet och att de lever lyckliga i alla sina dagar. Men bröllopsklänningen är ljuvlig, hon är ju oftast stylish, om jag ska säga något positivt. ;-)
    Katarina

    SvaraRadera
  3. Gillar oxå den "omedvetna" rockstilen.
    Det är väl lite så att det man inte har önskar man....
    Blir överlycklig varje gång conversen pryder makens fötter framför seglarskorna som han en gång i tiden ärvde av min bortgångna pappa. Kommer det där till ett par smala svarta jeans så slår hjärtat ett extra slag och jag tänker att man kanske ändå kan lära gamla hundar att sitta.
    /t

    SvaraRadera