lördag 20 augusti 2011

Vad hände med Rachel?

                        

I går kväll när stormen drog in över oss fastnade vi framför den här gamla 80-tals rullen . Jag minns att jag såg den som 18 åring men det var nog också det ända jag minns. Filmen var riktigt usel måste jag erkänna så här i efterhand .Men då på den tiden tänkte man inte så mycket på sånt som kvalité. Nej, för då när MTV var det största man kunde uppleva var det musiken,tjusiga skådisar och miljöer som var det stora dragplåstret. 

Vem ville inte befinna sig på en ö i karibiska havet och se snygg ut som Rachel Ward!
Jag hade ju fått upp ögonen på henne i Törnfåglarna och hoppades att den här gången skulle hon äntligen få bli lycklig .
Men inte blev hon lycklig med Jeff Bridges, men väl med den osympatiske fårklipparen Bryan Brown som dök upp i Törnfåglarna.


Omöjlig kärlek
                                                          Det här var allt en snygg bild på Rachel och Bryan!

2 kommentarer:

  1. Ack, ja... sån't är livet.

    SvaraRadera
  2. Den sista bilden är superskön. Kram på dig/ Johanna

    SvaraRadera