tisdag 8 november 2011

Kvinnlig list!


Underlägg från Svenskt Tenn
Ska man försöka sig på en farsdags present till sambon från sonen ? Pappan som är en riktig kartnörd kommer säkert att uppskatta denna nyhet (Ha Ha !) På senare är har jag blivit listig som en räv när det gäller att tänka ut presenter med dubbelfunktion. - Kan det möjligen bero på min 30-års present, tidernas bottennapp, EN MOTORSÅG!!!

Det skulle vara roligt att höra om det finns fler rävhonor därute som ibland smider liknande planer?

9 kommentarer:

  1. Haha, du har massor tillgodo på den 30-årspresenten så köp underlägget du! Himla fint förresten, jag är också en kartnörd.
    Jag brukar alltid köpa Blossaglöggen till fars dag, något som jag också får ta del av ju. Och lite extra i år eftersom den har smak av kaffe, vilket inte far i huset dricker. Men jag vill ju ha den, i år som alla andra år, inte minst för den snygga flaskans skull... Inhandlade den idag...

    SvaraRadera
  2. Anna Karin : Tack för tipset ! Vi gillar båda kaffe:)

    SvaraRadera
  3. Hihi ja tänk vad positivt det kan vara att vara fyllda 30;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Men reklamklockan som din pappa hade med sig från Cypern(?), var väl fin också...?
    Jag är väl en smula ekivok i mina tankar, men jag förstår vad underlägget skall se ut som, men får helt andra associationer - mao en passande farsdagspresent...

    SvaraRadera
  5. Haha..en motorsåg! Hur många gånger har du använt den? Underlägget var underbart! Här har du ytterligare en kartnörd. Ska fundera på vad VI behöver inför söndagen...
    kram Katarina

    SvaraRadera
  6. Näää, förstår inte alls vad du menar ;-)
    Man får vara om sig och kring sig, för att få det man vill.

    SvaraRadera
  7. Motorsåg?! Ha ha, så underbart, vad sågade du med den?! Eller vill jag inte veta? Och visst blir barn så stora när dom klipper sig? Fast med Ludde blev det tvärtom, kort rött hår o glasögon blev inte coolt, så vi fortsätter med långt, fast Valdemar ser finfin ut : )
    Malin

    SvaraRadera
  8. Var det den motorsågen sambon hängde i björken med i skärgården? Modig present...

    Jag är gammal kartnörd från lärartiden, pluggade fördjupning på geografen vid Observatorielunden och förlorade mig i SNA:s temakartor. Ville jättegärna ha en stor topografikarta på väggen. Hur nördigt var det...

    Fin present till far!

    SvaraRadera
  9. Shit, nästan spooky med boken!! Men jag ser fram emot ditt inlägg. Låter lovande tycker jag, en tjock bok som räcker länge.
    Vi kanske får stämma av lite med varann vad vi tänker blogga om :) Lite som att man kollar av så man inte sätter på sig samma kläder som kompisen.
    Kram!

    SvaraRadera