onsdag 28 december 2011

Shoppa från soffan!

Det sista jag orkar just nu är att bege mig ut igen och trängas på några reor. Nej, inget är så tråkigt att som efter jul, fynda julpynt till halva priset eller fastna med en son inne i någon media butik.
Men snoka runt lite på nätet med blicken öppen för fynd, finns det alltid ork till. Med nya Amy Winehouse plattan i bakgrunden och en kopp choklad blir shoppingen inte så svettig och tröttsam. 
Just nu finns Ittalas champangeglas i 6 -pack för 499 kronor och mycket annat fint till bra priser att fynda här.
Det fina daggdroppe fatet från Ittala  244:-

En mixer att bli glad av 1999:-

Vas från Holmegaard 59:-

3 kommentarer:

  1. Håller med! Vill inte trängas i butikerna. Tänkte också att är man hemma spar man ju pengar med. Tills du påminde om att det ju även går att shoppa hemma... ;-)

    Hoppas du haft en skön jul & god fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Håller med dig! Fast jag passade på att köpa fyra pocketböcker till priset av tre igår på Akademibokhandeln i Liljeholmens galleria som jag ändå var tvungen att passera från garaget till farbror doktorn på vårdcentralen. Inte mycket folk fast jag shoppar hellre på nätet...

    Nu förstår jag förresten varför mamma blev lite sur på mig förra vintern när jag hade ställt ut hennes daggdroppefat på landet med fågelfrön. Det stod ute hela vintern och samlade både det ena och andra som bevis på fåglarnas besök. Jag har verkligen ingen koll på design. Förlåt mamma...

    Hoppas du har sköna mellandagar och det låter ju verkligen som det!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Mmmm...våga älska nätshopping! :) Det enda negativa är att man måste vänta med att få känna på grejjerna... :)

    Kram Linda

    SvaraRadera