tisdag 21 februari 2012

Dagens bulle ...

semlan firas idag. En annan präktig bulle visades i dag upp på slottet under en lunch för den finska presidenten. Nu är det nära, sista bilden på en höggravid Victoria tror man togs idag. Pressen världen över laddar och polisen planerar för anstormningen av pressens bussar som väntar anlända till Karolinska .

Varje förlossning är unik och självklart kommer den vara så även för kronprinsparet. Själv när jag tänker tillbaka till den kvällen Valdemar föddes, är jag glad att jag slapp fotografer i buskarna när jag gick en sista lååångsam promenad i junikvällen. Sen när allt är över och vardagen rullar på för den nya familjen, hoppas jag ändå på ett litet smyg foto, där man får se en ruffsig pappa Daniel med den lille i en babybjörn vaggandes fram och tillbaka. Mamma Victoria några steg bakom, dragandes vagn med en latte i handen. 

Fler foton från dagens lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar