onsdag 29 februari 2012

Josef Frank ...

för en tjugo kronor! Dagens fynd skulle man kunna kalla den biten provtyg som jag fick hem i brevlådan idag. Jag hade sen länge varit nyfiken på just det här tyget, när jag sen fick se tyget igen på en vägg i en mäklarannons var jag bara tvungen att gå vidare och försöka nosa upp ett köpställe.
Tapetorama visade sig ha tyget och för en tjuga var det värt att skicka efter en provbit. Riktigt nöjd blev jag . Mönstret med de geometriska inslagen känns ju bra mycket våren 2012 om man ska gå på den trend som råder nu. Färgerna är också fina ihop och fräscha tillsammans med det vita och svarta. Med det stora utbudet som finns på Tapetorama går det säkert att hitta fler fynd. Men jag tror jag börjar med att beställa lite mer tyg av herr Frank så att jag kan spänna upp det till en tavla!

4 kommentarer:

  1. Det var en rejäl provbit för tjugo kronor måste jag säga! Snyggt mönster!
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  2. Va? 20 spänn!? Otroligt generöst.
    Och jääättefint tyg!
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt mönster, jättefint tyg!

    SvaraRadera