lördag 3 mars 2012

Inte ...

behövde jag den här boken! Men det gick bara inte att låta den ligga kvar på hyllan. Rea var det också tröstade jag mig med när jag försökte hitta en skaplig ursäkt att köpa boken. Är man en bild-oholic så är man! Och visst fanns det många fina fotografier tagna av Linda McCartney. Bilderna av barnen tyckte jag allra bäst om. De kändes naturliga och med tanke på hur deras uppväxt såg ut så kändes de ändå ganska vanliga - ja förutom just den då barnen sitter på en ponny i vardagsrummet!
Stella McCartney

4 kommentarer:

  1. Den boken vill jag ha!!

    Har du börjat med ordkontroll?

    SvaraRadera
  2. Hå, den boken vill jag också ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte den i den lilla butiken i kulturhusets bottenplan. Såg den i vintras för ca 600-700 kr på NK. Nu blev den min för 298 kr kan tänka mig att den finns på nätet också. Stor och mäktig är den !

      Radera
    2. Aha, då ska jag strutta förbi där och kolla om den finns kvar! Tack för boktipset!

      Radera