lördag 31 mars 2012

Jag veckohandlar !

 Frågar mig själv om jag är värd en ny kudde som den här? Egentligen inte, nej inte en pryl behöver jag. Skåpen är redan proppfulla. Men det är ju klart roligare och drömma sig bort när det gäller onödigheter, än att sätta sig ner och skriva en veckohandlings lista. Toapapper, mjölk, kattmat, potatis, diskmedel bla bla bla....


En gul termos skulle pigga upp.
Den här vackra kokboken som jag igår stod och smygläste. Kärlek mat och surdeg vill man ju ha!

En ny större storlek på denna Kastehelmi skål.

5 kommentarer:

  1. Klart roligare veckohandling än den andra. Kanske därför jag är så dålig på veckohandling till hushållet. Det är ju bara för tråkigt!!!

    Vad ska du göra nu, Carina? Nyfiken på din framtid :-)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. INGEN behöver väl en endaste pryl till egentligen. Men det är roligare att titta på pengarna i form av en kudde än äta upp dem. Eller?

    SvaraRadera
  3. Du är värd många kuddar so go for it. Väldigt fin var den.
    Ja och jag säger som Lotta, vad ska du göra nu? Är också jättenyfiken. Och behöver du hjälp med att röra om i några chiligrytor så ställer nog både Lotta och jag upp. :)
    kram K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut - bara att hojta till om gryt-röreri :-)

      Radera
    2. Vi kan väl snart träffas igen och röra i grytorna. Jag kommer förhoppningsvis ha lite mer ork och inspiration till mat och annat trevligt.

      Radera