fredag 18 maj 2012

PHOTO A DAY - SOMETHING YOU BOUGHT 18

Det jag handlar mest är nog mat, men en kasse mat är väl inte särskilt rolig att se på. Innehållet i dagens inköp lockade desto mer att fota och smaka. Av nån konstig anledning har jag lyckats bli min egen testpilot när det gäller nya smakupplevelser. Dagens smak - blev Juliskum-päron och cola skumtomatar. Nja, päronet var väl ok men colasmaken var bra konstgjord. Men nu vet jag och behöver inte köpa dessa Juliskum-tomtar igen! Fler köpta ting finns att kika på inne hos Kristina.
När första advent står för dörren köper jag originalen istället!

4 kommentarer:

  1. okej, jag köper päronsmak, men cola - lägg av! Och tomten, ser han inte lätt galen ut? kanske livsfarlig rent av?

    Bli kliad i håret - japp, det står näst på min lista... :)

    SvaraRadera
  2. Haha...såg de där i affären tillsammans med min dotter, vi sa till
    varandra va f*n julskul NU...missade totalt i:et.
    Men nu efter din recension behöver vi ju inte prova dem heller!

    SvaraRadera
  3. Låter sisådär, men håller med om att julskum original är super!

    SvaraRadera