tisdag 15 januari 2013

Lilla fågel blå

Jag blev allt lite förälskad i den blåa tapet som dök upp i det senaste numret av Hus & Hem. I mina drömmars sommarstuga på Nämdö skulle den bli helt perfekt. Lite lagom mörk så att mina sovmornar blev långa. Eventuella mygg lik skulle heller inte störa så väldans mycket om man gick lös med en flugsmällare innan läggdags. Efter en stunds trivsamt letande på nätet fann jag den finska tapeten. Jag fann också en blogg som heter Vihrea Talo där tapeten dök upp. En riktigt mysig och avslappnad blogg där loppisfynden dominerar. Tapeten fanns hos Tapetitalo.
.
Fåglar, klockor, medaljonger och de blå blommorna, maneterna eller bakterierna??!! så fina tillsammans.
  

2 kommentarer:

  1. Aaaah, så fin!! Lite Frida Kahlo över det hela, färg och figurer.

    SvaraRadera
  2. Så roligt att hitta in till någon där inte allt går i vitt! Jag blir helt uttråkad av att allt ska gå i vitt och puderfärger, här kom det lite friskare vindar. Snygg tapet!

    SvaraRadera