fredag 21 oktober 2011

Galet 80-tal!

                                                 
Skulle det vara så att dessa medelålders engelsmän behöver en ny gast , kock och assistent. Ställer jag gärna upp om det blir fler kryssningar i Karibien!
Myser och minns tillbaka hur man tappert försökte följa deras fotspår. Bara en sån sak som bege sig till Sri Lanka för att uppleva platsen där videon Save a prayer spelades in var ju ganska härligt galet!
För inte tala om när vi stack ner till Montreux för att se när Peters Popshow skulle spelas in. Inga biljetter , inget hotellrum , inga kontakter . Men det gick vägen faktiskt , vi vågade och vann! Det var 1985 och Norge hade precis vunnit i Melodifestivalen . Tack vare ett gäng glatt tv-folk från NRK som vi stötte på blev det konserter i dagarna fem och tak över huvudet. Ivar, Lars , Knut och Andreas ni galna norrmän , Tack !!

2 kommentarer:

  1. ja jag är på jag med;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Härligt galet och spontant! Där kan vi snacka klös ;-)

    Det galnaste jag gjorde på 80-talet var väl att dansa på nå'n bardisk på Kos när vi åkte dit på klassresa. Och hur galet är det? Not at all...

    Jag är riktigt avis på dina eskapader. Vilka härliga minnen.

    SvaraRadera