tisdag 29 maj 2012

PHOTO A DAY - INSIDE YOUR FRIDGE 29

Här har ni mitt kylskåp...på landet. Mat kan ju vara riktigt vacker i mina ögon, men när den ligger i ett gammalt kylskåp har jag svårt att se det vackra. Idag gav jag mig faktiskt in till stan en snabbis för att fylla på med lite av det nödvändigaste. Vi missade helt häromdagen att affären stängde något tidigare än vanligt och var helt stängd idag. Ingen mjölk i kaffet, eller frukost macka blir ingen bra start på dagen. Så in med tidiga båten i morse och hem en snabbis för blomvattning, matinköp och sen ut med båten igen. Så händelserik var min dag idag - tisdagen 29 maj. Fler kylskåp i utmaningen finns att glo in i hos Kristina. Nu har visst den enorma kulan försvunnit och en liten lillebror har kommit till världen. Grattis till lille sonen Kristina!

2 kommentarer:

  1. Men det finns ju rabarber :-) I var mans mun nu verkar det som. Vad ska du göra med den tro?

    Åh, är ni på landet i skärgården nu, flera dagar?! Fasen vad avis jag blir...

    Och du, självklart hänger jag kvar! Jag lade ner allt som har med bloggosfären att göra under veckan i NY, även att läsa och kommentera så det var en högst tillfällig varo från dig och din blogg :-)

    Ha det fortsatt skönt på landet, mer eller utan mjölk och kaffe!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det är hur vackert som helst! För nog är det bra mycket vackrare och trevligare med ett fullt kylskåp (oavsett om det är ett gammalt eller inte ;)) än ett tomt? ;)

    Här fylldes det också på i kylskåpet idag och turen till affären blev trevligare än vanligt då det utbildades sommarvikarier idag vilket innebar att ordinarie kassörska istället packade ner alla mina varor från bandet. Helt klart en lyx jag kan vänja mig vid (och vilken tur att jag valde att storhandla just idag ;))!

    Ha det så gott där på landet och njut av ett fulltankat kylskåp!

    Kram Lotta

    SvaraRadera