tisdag 27 november 2012

Unik poster!

En poster på några av hösten och sommarens Instagram bilder beställde jag på Printstagram.com. Roligt blev det att se resultatet efter ett par veckors väntan - ja, jag hade faktiskt glömt bort postern och de bilder jag hade valt. Kärleken till den lilla appen består. Den passar mig så bra som är otålig, spontan, pratglad och slarvig när det kommer till fotograferandet. Bloggen har kanske just därför självdött en rejäl smula. Bigfootc har liksom tagit över Skridskoänkan!
En salig blandning bilder tagna av mig - Bigfootc
 

1 kommentar:

  1. Wow vad häftigt! Och dina bilder passar verkligen till att göra ett sådant här collage till en poster. Riktigt snyggt gjort!

    Jag tycker att du ska fortsätta med Instagram som du gör, roligare att följa dig där och mer interaktivt närmare realtid. Skridskoänkan kan ju få komplettera när du känner att detta forum lämpar sig bättre, eller kanske snarare om :-)

    Kram Lotta

    SvaraRadera