fredag 15 april 2011

Mauro Scocco - Jag Saknar Oss



Lite fredags melankoli fast solen lyser och prognosen för nästa vecka lovar ännu mera sol. Ny cd av Mauro med titeln "Musik för nyskilda" släpps den 25 maj. Alltid kul med ny musik från  den lite buttre Mauro . Men en humoristisk sida av honom vet jag också att det finns då jag nyss hörde honom i ett radio program. En sjutusan till imitatör visade han sig också vara då han härmade Persbrandt Plura och Ernst Hugo!. Idag ägnas den lediga dagen åt lite mamma lyx i gott sällskap av andra mammor. Det ska ska lunchas och babblas och drömmas fram till det magiska klockslaget 15.00 .

2 kommentarer:

  1. Nu har jag varit ute på pub för rörsta gången på ett o ett halvt år. Livet har inte gått vidare utan mig därute i den ''viktiga'' världen.

    SvaraRadera
  2. Mauro min Mauro.

    Du har ju fixat till världens roligaste toppbild! Att surfa är också ansträngande. Kan vara.
    :-)

    SvaraRadera