fredag 13 maj 2011

Mera blått på önskelistan





 När nu de blå Mon Amie kopparna hittade hem till mig i förra veckan, blev jag glad och överraskad att hitta mer fint ur samma familj. En härligt blå färg som känns riktigt fräsch till sommarens vardags och festmiddagar. Picknick porslinet och de nyproducerade brickorna och skärbrädorna, tror jag också gör sig riktigt fint till midsommardukningen. I kategorin - vad jag har svårast att låta bli , verkar det som att vaxdukar och brickor är starka kandidater .Krukor, tekoppar och kuddar ligger förstås också bra till när jag tänker efter!
Underlägget Belle Amie 149 kr
Vaxduk 239 kr/m    
Bricka Picknick  just nu 239 kr   förr.se
Snygga tekannan Halv åtta från Vardagsbruk,som går lite i samma stil  649 kr
designonline.se

1 kommentar:

  1. Ahh brickan picnic vill jag ocksa ha! Lackert! Trevlig helg! towe.

    SvaraRadera