lördag 4 juni 2011

On the beach


Jag surfade in hos Cath Kidston och hittade de här somriga lite slappa detaljerna för en dag i solen. Har man inte vägarna förbi England är jag säker på att man hittar liknande plagg på närmsta stora klädkedja.
En butik med Cath Kidstons fina sortiment vore inte så dumt även här hemma .Jag gillar verkligen hennes inredning för barn . Det går att hitta fina och inte så barnsliga motiv även till pojkar , man slipper med andra ord fula motiv från senaste Disney filmen.


En fladdrig kaftan känns som det rätta sommarplagget för mig . Jag gillar ikat mönstret som känns fräscht och mycket medelhav. 




 Ett par somriga sneakers för mindre fötter än mina !


 Nödvändigt pick och pack ryms här . Snygg stråväska utan peace märke den här gången.

En hatt är ett måste om jag ska kunna vistas i solen. Den här var riktigt snygg!


Ett så här fint tält kanske är den allra viktigaste detaljen för en lyckad dag på stranden. Där kan jag sticka in halva kroppen när solen blir för påfrestande och fortsätta sola benen!

1 kommentar: