torsdag 30 juni 2011

Täcke - Nej Tack!

  Tänk att just en sådan handduk brukar jag också ha runt mitt hår efter tvätt , lite synd att det inte var  midjan jag hade istället!

Kanske är det så att värmeböljan lämnar oss nu för en tid . Några dagars regn och lite svalare luft kan jag stå ut med fram till semestern , men sen får det gärna komma en ny solperiod. Just nu är jag riktigt varm och klibbig då värmen i vårat hus liksom fastnar i väggarna efter en solig och varm dag. 

En sval dusch går nog att få till men ett svalt sovrum lär nog dröja många timmar . Just nu kör jag bara med tomma påslakan . Hur gör ni , gillar ni ha det tungt eller lätt när ni sover?

Urbanoutfitters  har de här somriga påslakanen.


2 kommentarer:

  1. Lätt! Gärna med öppet fönster där lite svalsommar bris fläktar in :) Regnet har nu kommit in över den västra sidan av Sverige, men jag hoppas på tillfälligt besök!

    SvaraRadera
  2. Endast påslakan annars dör jag;)....Kram Johanna

    SvaraRadera