torsdag 9 juni 2011

Walking On Sunshine !


Ett blixtsnabbt besök i stan fick det bli,bara några små saker skulle fixas 
då listan på saker som ska göras hemma  inför morgondagens mottagning var lång .
I vanlig ordning förvandlas jag till "jag ska bara typen" , jag liksom sugs in i varje liten affär på väg till slutmålet.

Idag hamnade jag på Designtorget och där fanns en onöda som fullkomligt skrek på mig , ett litet armband som jag inte kunde stå emot.
Lite likt något som tillverkas i långa banor på dagis . Jag slog till på det färglada armbandet och traskade sen ut ur butiken som Katrina & The Waves, trallande på  " I`m Walking On Sunshine ".

Anteckningsboken gick heller inte av för hackor. HURRA för dagens onödor som fick följa med hem!


Morgondagen blir tuff , så kanske ändå är jag värd dessa färgglada godingar!

6 kommentarer:

  1. Du är väl värd allt vad onödor heter! Njuta livet är en svår konst ibland, så allt - viktigt eller "oviktigt - som kan lätta upp, skall inte föraktas. Lycka till imorgon. Önskar jag kunde vara där.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till med hela fredagen:)

    Kram

    Ps armbandet var verkligen urfint:))

    SvaraRadera
  3. Sådan ting kan gör en glad, så är det bara.

    Färgglad bild :-)

    Happy friday!

    SvaraRadera
  4. Såklart att du är värd alla fina onödor!
    Gissar att det blev nattjobb för din del med allt studentfix. Hoppas du får njuta lite idag och kunna vara i nuet.
    Glöm bara inte klippa gräset inför mottagning;)
    Kram t

    SvaraRadera
  5. Vilken färgklick! Ibland behöver man köpa med lite behövliga saker som gör en glad :) Känner igen det där med att sugas in i butiker...

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  6. Jättefint armband. Har sneglat på det ett par gånger själv ;)

    SvaraRadera