fredag 19 augusti 2011

Här står gummorna på rad....och gör mig lite glad!

I går ringde doktorn och ville skicka mig på ytterligare en röntgen, en belastnings röntgen som är nödvändig innan man ev går vidare med andra undersökningar . Belastning är det som är det stora problemet just nu. Likt en gammal tant måste jag tänka efter hela tiden vilken av foten jag sätter ner först .

Intill röntgen låg Stadsmissionen och om man inte tar chansen och går in där får man nästan lite tänk-om-jag -missar -något-ångest!
Den här gången fann jag ett par fina saker inom 5 minuter. Som sagt skärper man blicken och har lite tur finner man guldkornen !

Jag fann de här ryska gummorna , tavlan med krassen och ljuslyktorna som också kändes lite ryska . För bara 120 kronor kan man bli en smula gladare i sinnet ! 

 

2 kommentarer:

  1. Det kan man kalla fynd! Och så fint allt matchar! Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Härliga fynd! Sen skulle man ju kunna spraymåla hela högen vit och få det så där ljuuust och fräääscht. ;-) Nej då, skojar bara, det var de alldeles för charmiga för. Ha en bra dag och fortsatta krya-på-foten-hälsningar.
    Katarina

    SvaraRadera