torsdag 15 september 2011

Polly Rocks

Inte lätt för en godisgris när ständigt nya smaker dyker upp. Polly som är en stor favorit har kommit med en saltlakrits och citron variant. . Kombinationen choklad och lakrits är en favorit sen länge. Så självklart fick den här påsen åka ner i korgen. 
Hur smakade det då, jo gott på ett lite äckligt vis. Man kunde gott bara ha kört saltlakrits tycker jag . Citronen kändes lite konstgjord, och ska det nu vara en rockig Polly designad av självaste Dregen så hade det väl passat bättre med bara de svarta.
Men med de olika färgerna ser det snyggt ut i skålen , även om det hos oss inte varar i så många minuter!

3 kommentarer:

  1. Aj oj, dom där Dregen-Pollysarna måste jag ju genast pröva! Får väl lura i barnen citrondelen av påsen ... Även ditt tips om Marabous French Nougat i ditt tidigare inlägg är mitt i prick när det gäller min godissmak. Ska också testas. Typ i helgen! ;D

    SvaraRadera
  2. Den där måste jag testa! Lakrits och choklad brukar ju vara en fantastisk kombo! I somras provade jag Polly sommarbär, den blev för slibbig i min smak.

    Och vet du, idag var jag på ICA och skulle köpa Marabous mörka med fransk nougat som du skrev om, och nu gapade hyllan tom! Kan det bero på ditt inlägg ;oP

    SvaraRadera
  3. Tror nog inte att min läsarkrets är så stor, men konstigt att alla i Enskede just nu är på jakt efter fransk nougat!

    SvaraRadera