måndag 24 oktober 2011

Jolly Good Radio

När den här radion dyker upp på Clas Ohlson slår jag till och köper en till min son Lawrence . Men 3000 kronor för en sk äkta radio tycker jag är på tok för dyrt. I våras kunde man fynda en pastellig variant för 300 kronor, ett mer rimligt pris för en som kan leva utan den där extra nollan.
Men nog tycker jag att den här lilla Union Jack radion var bra charmig .Och för sonen som fullkomligt snöat in på allt det brittiska tror jag att den skulle vara en riktig fullträff. Nästa önskepryl för hans del skulle kanske vara en kanal som bara sänder "Top Gear"!

Coola radion finns här.

3 kommentarer:

  1. Eller om han behöver ett dörrstopp :) http://www.coxandcox.co.uk/products/red-white-blue-union-jack-dog-doorstop/in/at-home

    Från Katarina som för tillfället snöat in på härliga Cox&Cox.

    SvaraRadera
  2. Den fullkomligen SKRIKER "Top Gear"!
    Programmet som ger mig nervösa ryckningar och får mig snabbt att byta kanal. Men radion är urhäftig.

    Du tror inte att sonen hellre skulle vilja ha en så'n där pastellig sak à la Leila Lindholm i stället :-)

    SvaraRadera