torsdag 6 oktober 2011

Just nu vill jag ha lite guld och härligt gung!


Den här spegeln föll jag visst pladask för ! Hittade den här och har inte gjort någon efterforskning om pris eller köpställe .Ibland så bara måste man spara något fint man ser utan att ha ett inköp i sikte. Men om någon därute råkar ha mer koll än mig får ni gärna höra av er. 
Jag vill också passa på att tacka för alla snälla krya kommentarer . Min mamma led av migrän och vanligt är att man delar den vidare , tyvärr.
Till alla nu som vill lyssna på lite härlig musik och sång från denna coola dam. Just nu hade jag gärna varit en av dessa ladies och stått där på scen med härligt gung och haft en frisyr med mega omkrets!

2 kommentarer:

  1. Den är superläcker- har inte sett den innan...Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Underbart! Och vilka frillor :-)

    Här kommer lite mer örongodis till dig så här på fredagen. Mannen bakom musiken är jazzpianisten McKoy Tyner. Jazz är egentligen inte min grej men det finns mer eller mindre "lättsmälta" låtar. Den här funkar för mig även om jag skulle klara mig med liiite kortare solon...

    Fick det uppspelat av mig för Mannen igår medan pastan kokade. Det är han som är jazzfantasten i familjen.

    http://www.youtube.com/watch?v=97xs_aWJwac

    Ha en underbar fredag i höstsolen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera