tisdag 15 november 2011

Så lite mer jul i november

Finns att köpa här.
När jag kom hem idag såg jag ett stort paket som stack ut ur brevlådan. Den här gången blev jag glad att jag glömde avbeställa månadens bok. Den var riktigt fin och toppen att ha recepten samlade i en bok . Jag är ingen större vän av själva julmaten, men allt bakat som hör julen till gillar jag. Riktigt många små rätter och tilltugg finns att laga till decembers alla glöggbjudningar. Ja, inte tycker jag att man sluta att unna sig alla dessa tilltugg för att julen är slut . Hinns dom inte med i december kan man gott njuta av dem lite senare. 
Lingontårtor tror jag också bestämt att man kan njuta av efter att julen dansats ut!

2 kommentarer:

  1. Oj, vad fin den ser ut!

    Själv har jag siktat in mig på systrarna Eisenmanns bok med mängder av snittar och tilltugg för alla tillfällen. Det får bli en julklapp till mig själv.

    Nu är det god natt!

    SvaraRadera
  2. Lingon=gott jämt! Härligt med bok i brevlåda o tack för tips. Skrattade även gott åt din Tom Cruise kommentar : )
    Malin

    SvaraRadera