lördag 31 december 2011

Bländande 2012!

I min strävan att försöka bli en Nippertippa Tippsi Vippsi under 2012 så skaffade jag min första glam-produkt. Vad sägs om en lyxtandkräm i jasmin och mint smak. Något så mega onödigt lyxigt har jag aldrig haft i mitt badrum! En flaska nivea är annars den enda skönhetsprodukt eller vad man nu kallar den , som jag slösar med i min gråa vardag. Nu inför nästa år ska jag som sagt bli lite generösare och snällare mot mig själv . Så en tub tandkräm får alltså bli den nya lyxgrejen som jag kickar igång 2012 med !
 Lila tandkräm i ett Sue-Ellen glas , hmm där tog jag visst i från tårna! Hoppas att orken och energin också räcker till att boka tid hos en optiker . Nya glasögon är i ärlighetens namn mer nödvändigt just nu ....

8 kommentarer:

  1. Men hallå vilken annorlunda-kul;) Gott Nytt till dig vännen!!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Carina. A men vilken urtjusig tandkräm! Med Sue-Ellen glas och allt, ett nöje att borsta gaddarna. Ha nu ett härligt nyår så ses vi på andra sidan. :)
    KRAM Katarina

    SvaraRadera
  3. Åh, vad gott det låter! Och lite lyxigt. Gissa vad jag har för tandborste? EXAKT likadan som din lila :-)

    SvaraRadera
  4. Oh en så tjusig tub! You go!
    Ha en fin nyårskväll!
    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  5. Hahaha..läste Lottas kommentar. Sammalika här med. På pricken. Gillar de tunna blå stråna längst ut. Då saknas den där läckra tuben dårå, och Sue-Ellen glaset. :)
    Katarina

    SvaraRadera
  6. Katarina : Kanske får du ta concorden BUMS till NK där godbitarna finns!

    SvaraRadera
  7. Tofs-Lotta i Oslo1 januari 2012 kl. 12:33

    Suverän start på ett nytt liv med ett PING!, när du smäller upp ditt bästa leende. Bäst att de nya glasögonen matchar både tandborste och tandkräm så att du fulländar stilen! Du har stakat ut en ny stig. Kanske du kan låna min mammas lila mink...

    SvaraRadera
  8. Hahaha, men tandkräm kan väl aldrig blir en glam-produkt?! Okej, den är dösnygg, men kom igen. 2012 får bli ditt glam-år, bättre kan du. Nivea räknas inte... :)

    SvaraRadera