fredag 27 januari 2012

Fredag igen!

Så var det fredag igen. Endast ett bultande huvud dröjer sig kvar efter den lömska magsjukan som i onsdags knackade på dörren. I morgon hoppas jag att jag är lika glad och pigg igen som Mr Jagger här på bilden.
Ni andra fredagsglada -Ha nu en bra start på helgen. För er som går i shoppingtankar- glöm inte att klä er svalt, fixa med barnvakt och tanka med energidryck innan ni beger er till Ikea eller stormarknaden!
Här sjunger han en söt truddelutt till sin kära Marianne Faithful.

4 kommentarer:

  1. Mmmm han är bra.
    Och jag kan tyckas vara knäpp när jag säger att han är en aningens sexig ibland.
    Ja vet, inte klokt.
    Han är inte min typ av man överhuvudtaget. Men ibland när han får utlopp på scen tycker jag mig skymta en liten sexighet ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just de där små utloppen på scen som han får till, där kan man inte säga annat än att han har just det! Han är tidlös, en rebell, och samtidigt very british!

      Radera
  2. Marianne inspirerade och blev själv inspirerad den unge och experimentelle Mick - på gott och ont...

    Nä, nån rockare är jag inte, även om jag försöker! Nu ska vi sjunga med Satyricon på jobbet!!! Black Metal, eller vad de nu kallar det för. Crossover är ju grejen. Vårt skyddsombud är fan och överlycklig, men förstår behovet av öronproppar för mer ömtåliga öronsjälar, som min! Fast det är ju operatoner som har gett mig tinnutus, dock.

    SvaraRadera
  3. Glad att du är på G igen;) Önskar dig en fin helg. Kram Johanna

    SvaraRadera