torsdag 12 januari 2012

Human Empire

I kväll fastnade jag för den här tyska webshoppen när jag surfade runt . Inte ett ord tyska kan jag , så om jag nu slår till på något får det väl bli dagens utmaning!
 
Den här postern som påminner om det 70-tal jag växte upp till, känns nu aktuell i mitt hem.
Sött!
Fint kort
Cool kudde
Graffiti your own tablecloth! ( Räcker det inte bara att köpa en vit vaxduk?)
Finaste julpappret ... 20 dagar för sent!

                                                         Guten Abend!

1 kommentar:

  1. Varför hittar man alltid fina papper och julkort efter jul?? Och så ute i sista minuten innan så det inte blir som jag tänkt, finns det ett samband eller tanke, kanske köpa nu mao, känns avlägset att jag gör det- Obotlig sista minuten människa : ) Fin affisch och kort, me like, ha en skön helg!
    Malin

    SvaraRadera