fredag 3 februari 2012

Trevlig Helg!


 Så äntligen letade ljuset in i vårt hus igen. Ranunklarna lyser upp som små solar där de står på de smuliga matsalsbordet. Men smulor och stearinstänk väljer jag att blunda för i detta nu. 
Den fruktade snökanonen slog till rejält och som vanligt drabbades Stockholm av sin första vinter.Det blev som vanligt kaos i trafiken, och mest synd idag tycker jag om de stackare som blev fast på pendeltåg i 3 timmar!


Nu snart ska jag ta mig in till stan , för att se filmen om Järnladyn med Meryl Streep. Sen därefter middag på restaurang. En riktigt bra start på helgen för Skridskoänkan som aldrig tackar nej till en middag tillagad av någon annan.

Jag vill passa på att tacka er igen för alla fina kommentarer och pepp. En sån liten fis som jag i denna stora bloggosfär blir alldeles varm i hjärtat att så många av er visat att ni bryr er. Jag blir nu sjukskriven på halvtid. Bra känns det att få tid att vila och ego-boosta sig själv en smula . Nästa vecka planerar jag för ett besök på Zetas som öppnat igen . Bättre ego-boost finns inte!


2 kommentarer:

  1. Det var skönt att höra! BRA! (Har börjat leta i kalendern för en tur till Köpenhamn...!)
    Härhemma uppskattar jag för första gången i mitt liv tulpaner i vas! Har tom fyllt på vatten när det har tagit slut! Det finns kanske ett hopp för mig, iallfall på blomsterfronten.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bra med sol o bra med tid över för dig! Zetas låter magiskt o jag hänger gärna med nån gång : )
    Kram o ha en skön helg
    Malin

    SvaraRadera