måndag 16 april 2012

Skor och kolor- en bra kombo!

Dags igen att ta sig en titt på  vår och sommar kollektionen från Swedish Hasbeens. I mitt fall kan det bara bli drömmar då priserna är bra saftiga och jag som tillhör den storfotade typen aldrig ens skulle få in en stortå i ett par damskor. Visserligen finns just nu ett par ganska schyssta unisex modeller på rea, men där talar vi inte om sommarens nya glassiga pasteller.

På Pärlans blogg läser jag att man ska börja sälja Swedish Hasbeens, kan inte tänka mig bättre miljö och finare levande skytldockor än Pärlans personal. Bra tänkt!
Måste vara ett kärt besvär för Pärlans personal att prova skor!

Ett par stadiga mintgröna skor vid namn Margot-min mammas namn hade varit tjusigt att ta på sig!
Då damskor går bort för min del, finns den här modellen. Slår vad om att den pastelliga varianten inte finns  i storlek 43!

8 kommentarer:

  1. Ja helt perfekt för de på Pärlans, vilken passande miljö. Du kommer säkert hitta några snyggingar till damskor, om du letar lite extra.

    När jag var höggravid med dottern så skulle ju syster min passa på att gifta sig. Jag 32 kilo plus, med enorma fötter hittade ett par lila pumps storlek 42 som jag pressade ner fötterna i. Jag såg för jävlig ut visserligen, men ner skulle de. :) Och dina är ju inte ens gravidsvullna, du kommer hitta några fina. Pepp pepp.

    SvaraRadera
  2. Kan det inte bli varmare snart så man kan byta skogarderob!

    Textilen med rosorna i lidingöhuset är det också marimekko eller? Skulle gärna sy ett par kuddar i det tyget...

    SvaraRadera
  3. Håller med om att de har så söta skor med priset...lite väl SAFTIGA!
    Men visst borde den pastelliga varianten finnas även i större strl. Supersöt!!!

    P.S Vore skönt om du plockade bort ordverifieringen, den är så f*baskad jobbig, blir ofta att man skriver "fel" ord!
    Kram, Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Älskar dessa skor! Har haft turen att blivit bjuden på deras utförsäljningar tidigare, får jag en inbjudan i år lovar jag att tänka på dig. Där brukar det vara gott om stora storlekar. Vill ha ett par ljusa i år.. eller mörka... eller... Äsch! Vill ha bara.

    Håller med Åsa, ordverifieringen är hopplös, speciellt fr mobile. Please!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen, den var redan borta. Hurra! :)

      Radera
    2. Va bra ! Fattar fortfarande inte hur den kom dit? Hopplöst att se vad som står.

      Radera
  5. ... och säkert inte i storlek "små 35" heller ... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst ja, småfotade är också ibland lite diskriminerade på sko-fronten!

      Radera