onsdag 2 maj 2012

PHOTO A DAY-BREAKFAST 2


 Dagens tema FRUKOST-BREAKFAST. Enligt mig dagens bästa mål, då jag tillhör typen som vaknar hungrig. Vi har nu i bra många år ätit fruktsallad och keso till frukost. Fruktkonsumtionen är därför ohyggligt stor! Nästan varje morgon står där min tallrik med färdigskuren fruktsallad på köksbordet och väntar på mig. Det är en lyx att ha en sån morgontidig man som fixar frukost åt mig och lämnar tidningen kvar att bläddra i. Sen börjar racet- upp och ner i trappen, värma välling, leta efter favoritjeansen, fåret Shaun , tandborstning och helst ska jag själv få på mig kläder också!
Fler frukostar med lite mer tjusig finess finns att kika på här.
Dagens första kopp kaffe smuttas länge ur jumbokoppen Mon Amie!
Lika viktig som kaffet och fruktsalladen är radion. Den är oftast inställd på 104,3- jag vill ju helst starta dagen med ett leende på läpparna!
                                   

4 kommentarer:

  1. Vad kul det är att följa era bilder! :)

    Jag håller med dig, frukost är det bästa målet om dagen. Den där skulle jag kunna hugga in på.

    SvaraRadera
  2. Fina foton på mumsig frukost!
    Ofta så slänger jag i mig nått bara utom då jag ligger borta på hotell vilket ser nån gång mellanåt :)

    SvaraRadera
  3. Det där ser ut som en bra start på dagen! :-) Ha en skön helg.

    SvaraRadera