måndag 25 juni 2012

Slitstarkt


Inget snack om saken! Självklart är det den här typen av byxor som jag ska köpa till min son. Just nu har han inga jeans som inte har hål på knäna. Lapp och laga mammatypen tillhör jag inte, så då är det lika bra att slå till på ett par slitstarka byxor som dessa trots det saftiga priset. Har för mig att det finns andra märken i samma stil. Någon därute med erfarenhet av den här typen av byxor till barn?
Byxor, kjolar och annat fint hittar ni här.
Glesbyggdskavaj - Hur kul var inte det namnet på denna kofta!

4 kommentarer:

  1. Glesbyggdskavaj låter jättekul! Bor på Fehmarn där det ofta är blåsigt som känns kyligt/kallt. Den största omsättningen gör vårt "Kaufhaus" nog med Fleecetröjor... Nu måste jag bara komma på en bra översättning och "sälja" den till dom ;-)

    SvaraRadera
  2. Såklart. Det ska jag också göra till sonen, han kommer bli överlycklig. Och han ska få en peng om han lyckas göra hål i de byxorna! :)
    kram K

    SvaraRadera
  3. Såna byxor har jag, fast i något större storlek då :-) Mycket slitstarkt och skönt med knäskydd instoppade också. Lägg till det så kan sonen både slippa hål på knäna och onda knän om han skulle råka trilla på något hårt!

    Hoppas du fick en fin midsommar!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. En alla tiders midsommar med sol och tårtor på rad. Men idag har det varit blötväder.
      Du får söka upp mig på Instagram så kan du hänga med i dagens blöta rapportering från Nämdö. Så mycket lättare och snabbare när man befinner sig i nätlöst land och med en ständigt klängande fyraåring!

      Kram till dig Lotta!

      Radera