måndag 25 april 2011

I morgon är en annandag!

Påsken fick ett smaskigt avslut med ytterligare en paj . Den här gången kan man säga att jag vände på steken och gjorde en citronpaj med vitchoklad och hallongrädde , en nyskapad variant för dagen . Med en långhelg kan man unna sig en dag på hemmaplan också. Det vanliga hemmapysselet som tvätt och plock är ändå en smula trevligare den här årstiden då ljuset hittat tillbaka . En tur till tvättlinan är inte så besvärande en solig dag som denna . Och fem varv med vattkannan så här i början på säsongen är bara trevlig sysselsättning . Sen kommer andra tider, jag vet , Men just nu bara njuter vi!










2 kommentarer:

  1. Nämen, äntligen i bloggosfären! Varmt välkommen :) Skoj att se kreativiteten i ett nytt forum. Jag är en ny följare - såklart. Heja! Och den där pajen ser mycket smaskig ut.

    SvaraRadera
  2. Tack ! . Kreativiteten finns det inte några gränser för men själva knappandet på den här apparaten och i slutänden få till ett hyggligt resultat begränsar tyvärr. Ibland önskar jag att jag satt på i en fängelse håla där tid var allt jag hade och bra uppkoppling förstås .

    SvaraRadera