fredag 29 april 2011

Welcome england´s new rose

Inget kungligt live  bröllop för mig idag. Istället blir det det lite trevligt lunch sällskap på Zetas idag och kanske några små gullvivor som får följa med hem.
I går kväll när jag påminde min sambo om det stundande bröllopet så suckade han förstås och påpekade att han inte fann det ett dugg intressant. Jag var inte ett förvånad av hans ointresse . I min värld handlar ett kungligt bröllop mer om vad folk har på sig och självklart hur ser klänningen ut som bruden bär. Djupare än så tycker jag inte att man behöver gå. Ett kungligt bröllop är väl ändå ögongodis när det är som bäst!.
Kan inte tänka mig att det snålas när brittiska kungahuset bjuder på bröllopsfest.
För alltid min engelske favorit prins!





3 kommentarer:

  1. Ett strålande förbröllopsrepotage!
    Själv VABbar jag och är lycklig för det! Lillsonen sysselsätter sig själv med diverse aktiviteter och jag utövar "brandsläckning" när det behövs. Jag är nämligen helt uppfylld av bröllopssändningen från London. Är en äkta rojalist, mot all förnuft (för jag har inte ett enda vettigt argument för) och extremt översentimental
    Hurra för vatt- och svinkoppor!!!

    SvaraRadera
  2. Ja jösses vilken snygging!! (Han längst ner alltså ;)

    SvaraRadera
  3. Snyggare än så tror jag inte nån kan klå!...oj det rimmade visst.

    SvaraRadera