måndag 30 maj 2011

Dagens Ek-o


 Smycken kan jag säga är inget som ingår i min dagliga garderob.Varken till vardags eller fest åker de på  Jag vet inte varför det blivit så?. Kanske för att jag alltid lyckas fastna när jag har dom, på eller, för att dom ibland ger mig samma känsla som när man hade nymålade naglar , man liksom går tunt och känner sig som någon annan!

Men nu ta med tusan kan jag visa upp vad jag hittade på nätshoppen med det lite kusliga namnet Lit de Parade! Fina lagom dyra smycken i min smak som jag från och med nu ska börja öva mig att använda. Smyckena går i djur och natur tema. Ekbladet och ekollon har alltid varit en favoritform form för mig. Svenskt Tenns stora ekollon är en annan favorit och får kanske bli nästa investering. Nu när vi haft flera dagar av blåst behövs något tungt som hjälper dörrarna från att slå igen med en smäll! 
Det svarta ekbladet var en nolla billigare en det stora ekollonet och blev ett utmärkt ställe att förvara de små guldkornen på.



litdeparade.se

1 kommentar:

  1. Åh, så fint! Jag har också spanat in armbandet med eklöv - vackert!

    SvaraRadera