måndag 20 juni 2011

Blir glad av Ingela P Arrhenius!

Tänkte bara bjuda på några bilder av min favorit Ingela P Arrhenius. Då och då brukar jag gå in på hennes sida för att leta skatter .I dag fann jag de här fina illustrationerna. Åh, vad kär jag blev i den med Berns motivet .Den andra borde väl göra alla Enskede bor glada . Fin reklam för den lilla stadsdelen på ett snyggt sätt!

Jag minns en utflykt till Enskede under mammaledigheten som blev ganska tröttsam då våra barn inte alls var med på noterna .Slutmålet som skulle bli en god fika på det lilla bageriet havererade fullständigt. Nej det blev ingen fika i fin miljö, bara en styrke muffins från 7-eleven på väg hem vill jag minnasJag ska nog snart göra en ny utflykt och då får det bli utan barn!

1 kommentar:

  1. Vad roligt med Enskede illustrationen! Den skulle jag gärna vilja ha som poster eftersom det är ifrån mina hoods. Ingela bor där också har jag för mig.

    SvaraRadera