fredag 17 juni 2011

I love brickor!


Jag vill påstå att när det kommer till brickor har jag svårt att hejda mig. Har man redan ett par stycken så behövs verkligen inga fler försöker min förnuftiga del av hjärnan intala mig . Då nya fina brickor ständigt verkar dyka upp är det kanske mest klokt att skriva om dom , på så sett kan man låtsas att de alla är mina!
 

http://designmaklarna.se/   Det här fina bordet med Stockholms kartan skulle jag inte tacka nej till.
 

      

www.lottaochloke.se/
    
Det här mönstret heter Gaykurbits och är framtaget av Anna Viktorsson. I webshoppen Lotta och Loke hittade jag en hel pride kollektion med allt från tapeter till stolar.




http://www.svenskttenn.se/sv-se/product/ga11550/brickstativ-stal-farg.aspx
  
Bland nyheterna hos Svenskt Tenn fanns nu stativ till brickor i svart , vitt , grönt och rött . Kul med färg för den modige . Annars finns stativ i stål för den mer velige.

4 kommentarer:

  1. I love brickor as well. Att man dukar upp på bordet och bara kan ta det med sig sen. Själv har jag haft dille på att ta med mig olika puffar hem. Puff-förbud råder. :)
    Ha en skön fredag! Katarina

    SvaraRadera
  2. Åh vad fin, den översta, den skulle jag med gärna vilja ha:))

    Önskar dig en härlig helg!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ett fint brickbord står på min önskelista! Gillar både det svartvita och Manhattanbordet. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Vilka balla brickor! Men jag är så attans feg - det blir inga brickor alls för mig. Ändå har jag inte ens två. Min enda i sommarhuset, har jag ju fått av dig!

    SvaraRadera