onsdag 30 november 2011

Jag antar utmaningen "The naked truth"

  Ida visar upp sin lilla toalett precis som den är "The naked truth" Ett tema av det här slaget borde inte vara så svårt att få till, så pang på bara . Så här ser min toalett ut på våning 3. Stort panorama fönster , murrigt hotellgolv och en tillfällig plats för vissna orkidéer. Beigerosa våtrumstapeten döljs på sina ställen av en vaxduk och en filmaffisch. Inte en tanke finns bakom skapandet av denna skamfläck. Ska jag vara ärlig så finns ingen tanke bakom några av husets toaletter!

More to come, lovar jag er .Hoppas på fler ostylade sanningar framöver!

4 kommentarer:

  1. Oj var ska jag börja.
    Återkommer. :)
    kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Ha! Vad roligt!!!

    Återkommer med foton från verklighetens toa hemma hos mig också. Mannen kommer nog undra vad som pågår när jag kliver in där och fotar :-)

    SvaraRadera
  3. I'm on!

    http://lottakruse.blogspot.com/2011/11/den-nakna-sanningen-sprider-sig.html

    SvaraRadera