söndag 20 november 2011

Lite nytt

Jag skulle ljuga om jag påstod att vi behöver en ny ljusstake till advent. Men om kartongen med allt julpynt var helt puts väck,  skulle den här adventsljusstaken gärna få en plats här hemma under kommande veckor. Eller så får den kanske stå framme en tid efter jul också, för så värst julig tycker jag inte att den är. 

Idag alltså en vecka kvar till det stora premiären av julen 2011, som på något märkligt sätt alltid verkar tjuvstartas!


Finns att köpa här.
Min svärmor deklarerade att hon inte alls är nöjd med den här typen av typografin som DN:n numera använder sig av. Retstickan i mig blev då genast sugen på en just den här evighetskalendern!
Finns att köpa här,  

Så en filt i bomull, som på håll ser ut som den exklusiva föregångaren i ull . Röd, svart eller grå är frågan ?
Finns också att köpa här!

3 kommentarer:

  1. Hahaha en evighetskalendern- schyst;)

    SvaraRadera
  2. Den där ljusstaken får nog bo hemma hos mig oxå. skönt för städarna att ännu en gång känna igen inredningen i våra hus ;) kram t

    SvaraRadera
  3. Du vet, en kartong med julpynt kan helt oförhappandes få vingar, försvinna på något märkligt sätt. Och vips så är detta inköp mer eller mindre ett måste. Ni måste ju ha adventsljusstake, eller hur!

    Filten som kändes alltför ouppnåelig, nu kan man alltså sitta på en med nästan alla pengar kvar i plånkan. Bra. Tack för tips.

    Kram och skön söndag, en och en halv timma kvar till måndag. Jihooo. NOT.
    :) kram Katarina

    SvaraRadera