tisdag 27 mars 2012

The Voice

Oj, Här har hänt grejer!Jag kände knappt igen henne Alison Moyet. När jag idag hörde henne sjunga den gamla låten That Old Devil Called Love , blev jag återuppväckt och ville förstås ta upp bekantskapen igen med den gamla 80-tals stjärnan. Så här lät och såg hon ut som jag minns henne. Idag finns rösten kvar men kroppen är inte längre densamma - hoppas den idag gör henne lycklig och att hon fortsätter sjunga på sitt härliga sätt! Cry me a river är en annan av mina favoriter- där kan man snacka om djup i rösten!

2 kommentarer:

  1. Ha! det var i söndags jag var där också, vi kanske gick förbi varandra utan att veta om det! Om du vid 14-15-tiden såg en kortklippt liten människa i 35-årsåldern stöka runt med en Iphone o ta foton på allt såg du mig :)

    Kul :)
    Kram Cecilia

    Och salladen nedan har jag bums satt ett bokmärke på, måste provas!

    SvaraRadera
  2. Oj, hade aldrig sett att det var hon. Min favorit när det begav sig var "Invisible". Vilken röst! Och så gillade jag när hon sjöng med Erasure var det väl?

    Har alltid tyckt att hon har varit tjusig även om jag kanske inte hade valt just ordet "tjusig" på 80-talet :-)

    SvaraRadera