fredag 1 juni 2012

När man....

får en vas som den här för 40 kronor blir man riktigt glad! På stadsmissionen fann jag denna vas som hade en liten infotext i botten - där stod det nämligen att den här vasen lämpar sig för rosa pioner! Nej nu ljuger jag allt, men håll med om att det blåa och rosa passar ihop. Aldrig känner man sig så rik som när man fyndar på loppis eller på någon gammal vind! Idag tänkte jag prova lyckan efter andra blåa fynd från Kerala eller rättare sagt från Kurvan...
Regnet öser  ner. Svarta moln ger inte det precis det bästa fotoljuset!

6 kommentarer:

  1. Sicket fynd! Få saker slår att finna den där saken som man verkligen faller för billigt. Grattis!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig, det passar urbra ihop!

    SvaraRadera
  3. Vilket fint fynd!!! Grattis. Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefin! Och så går pengarna till en god sak också! Trevlig helg vännen!

    SvaraRadera
  5. Superfin! Och verkligen som gjord för pioner.
    Såg inne hos Anna att det dock inte blev nåt från Kurvan att matcha vasen med?

    SvaraRadera
  6. De var verkligen som gjorda för varandra! :) Och vad roligt när man fyndar på det viset och vaser kan man ju liksom aldrig få för många av (på just den punkten är dock jag och maken inte överens ;)).

    Kram Lotta

    SvaraRadera